31 شهریور 1403
4

رئیس جمهور گفت: مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس به میدان آمدند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

پزشکیان: اسرائیل را سر جای خود می نشانیم /هیچ دشمنی جسارت تعرض به ایران را ندارد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی شهیدان بزرگ و گمنامی است که خون پاک خود را برای بقای انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فدای ملت عزیز  و سرافراز کشور عزیزمان کردند؛ بر آنها درود می‌فرستیم.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*امروز هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است. الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی، مردمی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند.

*حضور نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی و سپاه قدرتمند و همه کسانی که می‌توانستند از کشور دفاع کنند به میدان آمدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد این نماد وحدت است.

* تمام دنیا آمدند و تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مردم و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آنها نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

*امروز قدرت دفاعی ایران ما، توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

*امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم. 

*با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد. 

*به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است. 

این خبر درحال تکمیل است...

۲۷۲۷


https://hirna.ir